REKLAMACJE I ZWROTY

Jak złożyć reklamację?

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  • pisemnie na adres: Design Solutions, Jesionowa 58/7, 50-504 Wrocław
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@alfavita.pl
Ile mam czasu na złożenie reklamacji?
 
Jako nasz Klient, masz prawo do zwrotu nienaruszonego towaru, do 14 dni od momentu jego otrzymania.
 
Kiedy otrzymam odpowiedź?
 
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni.
 
Jak zwrócić całość/część zamówienia? (dotyczy towarów nienaruszonych)
 
W celu zwrócenia całego zamówienia lub jego części prosimy o dostarczenie zgłoszenia:
  • pisemnie na adres: Design Solutions, Jesionowa 58/7, 50-504 Wrocław
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@alfavita.pl
Skontaktujemy się z Państwem w możliwie najkrótszym czasie po jego otrzymaniu, celem ustalenia szczegółów. Ważne: Bardzo prosimy aby włożyć do paczki paragon lub informację z numerem zamówienia, dziękujemy.